FORTERRA HD - Στον Τελικό Για Διάκριση

Posted by demeter 18/10/2016 0 Comment(s)

Το FORTERRA HD 140 περνάει στον τελικό για τον τίτλο:

‘Τρακτέρ της χρονιάς 2017’

Η Zetor συμμετέχει στον καταξιωμένο Πανευρωπαϊκό διαγωνισμό – ‘Τρακτέρ της Χρονιάς’. Ο Τσέχος κατασκευαστής διεκδικεί την πρωτιά με το μοντέλο, ZETOR FORTERRA HD 140, με προδιαγραφές ρύπων της φάσης IV και έχει προκριθεί ήδη στον τελικό γύρο θέτοντας υποψηφιότητα για το καλύτερο τρακτέρ του 2017. Το Zetor HD θεωρείται και αυτό ήδη, ένα από τα πιο επιτυχημένα τρακτέρ στην αγορά και στις 11 Οκτωβρίου παρουσιάστηκε στους κριτές μέσα στις εγκαταστάσεις της Zetor στο Μπρνό.

 Καθώς φέτος ο διαγωνισμός, γιορτάζει την 20η επέτειο του, το FORTERRA HD διαγωνίζεται για την υψηλότερη θέση ανάμεσα στα καλύτερα τρακτέρ του κόσμου. Τα προσόντα πάνω στα οποία τα μηχανήματα θα κριθούν περιλαμβάνουν την ισχύ τους, τον εξοπλισμό, την καινοτομία αλλά και το σχεδιασμό. Το πάνελ των κριτών αποτελείται από 25 καταξιωμένους επαγγελματίες δημοσιογράφους περιοδικών από 23 χώρες.

Ο πρώτος γύρος έγινε την περασμένη Άνοιξη, όπου οι διαγωνιζόμενοι παρουσίασαν τα τρακτέρ τους στους κριτές οι οποίοι με την σειρά τους επέλεξαν ποια προκρίνονται στην επόμενη φάση. Στην τελική φάση αυτή, οι προκριμένοι πρέπει να παρουσιάσουν τις ικανότητες του μηχανήματος κατά την εργασία του.

Οι νικητές θα ανακοινωθούν στην Διεθνή γεωργική έκθεση (ΕΙΜΑ) που γίνεται στις 9 Νοεμβρίου στην Μπολόνια της Ιταλίας. Το FORTERRA μέχρι τώρα έχει ήδη αποκτήσει διακρίσεις, Χρυσό βραβείο στις εθνικές εκθέσεις σε Σλοβακία και Τσεχία.

Το νέο FORTERRA HD (φάση TIER 4F)

Το Forterra HD είναι ένα από τα κορυφαία μοντέλα της γκάμας μοντέλων Forterra. Προσφέρει μεγαλύτερη ισχύ (127-147 HP), πιο στιβαρό αμάξωμα, ανάρτηση εμπρόσθιου άξονα και πίνακα ελέγχου πολλαπλών λειτουργιών.

Το νέο Forterra HD χρησιμοποιεί 16 βάλβιδους κινητήρες ZETOR, οι οποίοι πληρούν τις προδιαγραφές / πρότυπο εκπομπών ρύπων Tier 4F φάσης IV. Οι κινητήρες έχουν καλή επιτάχυνση και είναι εύκολο να ξεκινήσουν ακόμη και σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Σύμφωνα με τις ανεξάρτητες δοκιμές του Πανεπιστημίου του Μέντελ στο Μπρνο, Τσεχική Δημοκρατία, οι κινητήρες φάσης IV προσφέρουν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου συγκριτικά με τους κινητήρες της προηγούμενης γενιάς, ενώ η εξοικονόμηση κυμαίνεται περίπου στο  15-20%.

Το σύστημα μετάδοσης του Forterra HD προσφέρει μεγαλύτερο αριθμό ταχυτήτων που βοηθούν τον κινητήρα να είναι αποδοτικός τόσος κατά την εργασία στο χωράφι όσο και εντός δρόμου (μεταφορά). Εντός του πιο διαδεδομένου χρησιμοποιούμενου φάσματος, το σύστημα μετάδοσης προσφέρει 13 ταχύτητες, ακόμη και στην περιοχή λειτουργίας 4-12kph. Συνολικά παρέχονται 30 ταχύτητες εμπρός και 30 ταχύτητες πίσω.

Η λειτουργία του ελκυστήρα γίνεται ακόμη πιο εύκολη χάρις στα συστήματα όπως το PowerClutch, κουμπί συμπλέκτη που βρίσκεται στο μοχλό των ταχυτήτων, το PowerShift, πολλαπλασιαστή ροπής 3 βαθμίδων και το PowerShuttle, ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα.

Το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα της Bosch εξασφαλίζει υψηλή αποτελεσματικότητα κατά την εργασία με παρελκόμενα. Η χρήση εξωτερικών κυλίνδρων στο σύστημα ανύψωσης προσφέρει ανυψωτική ικανότητα 8.500 kg.

Το νέο Forterra HD εξοπλίζεται με τέσσερα ζεύγη ταχυσυνδέσμων υδραυλικού με ηλεκτροϋδραυλικό έλεγχο.

Από το βασικό εξοπλισμό του νέου Forterra HD δεν θα μπορούσε να λείπει το σύστημα HitchTronic για τη μέτρηση της αντίστασης του εδάφους κατά τη διάρκεια του οργώματος, το σύστημα χρησιμοποιώντας τις μετρούμενες τιμές ρυθμίζει αυτόματα το σύστημα 3 σημείων και επιτυγχάνει εξοικονόμηση καυσίμων της τάξης του 5-7%.

Στον τομέα της εργονομίας και της άνεσης ο ελκυστήρας είναι εξοπλισμένος με μια ευρύχωρη καμπίνα. Η ανάρτηση του εμπρόσθιου άξονα προσφέρει υψηλή άνεση λειτουργίας. Ενώ το Forterra HD είναι επίσης εξοπλισμένο με πίνακα ελέγχου πολλαπλών λειτουργιών (κονσόλα), στην οποία συγκεντρώνονται όλες οι λειτουργίες του ελκυστήρα στη δεξιά πλευρά του χειριστή.

Η ανάρτηση του εμπρόσθιου άξονα αποτελείται από ένα σύστημα δυο ανεξάρτητων ημιαξόνων. Ο μπροστινός άξονας έχει 100% κλείδωμα διαφορικού.

Εν κατακλείδι δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε και το σύστημα Headland Turn Sequencing που μειώνει τον αριθμό των ενεργειών που πρέπει να γίνονται στο κεφαλάρι. Αυτή η λειτουργία καθιστά τον ελκυστήρα πιο εύκολο στο χειρισμό και πιο ευέλικτο.

 

 

Leave a Comment