Το νέο δενδροκομικό RF Trend

Posted by demeter 29/07/2016 0 Comment(s)

Η μακρά παράδοση της Lamborghini σε εξειδικευμένες εφαρμογές αναβιώνει μέσα από την υπεροχή του νέου τρακτέρ RF Trend στους αμπελώνες, τους οπωρώνες και τα θερμοκήπια. Αποτελεί μια νέα πρόσθετη σειρά μοντέλων στην ήδη επιτυχημένη σειρά RF target, ιδανικά για ελιγμούς και στους πιο στενούς χώρους ώστε να επιτυγχάνεται υψηλή παραγωγικότητα με ακόμη πιο χαμηλό κόστος λειτουργίας. Η σειρά RF Trend αποτελείται από τέσσερα μοντέλα σε εξαιρετικά προσιτές τιμές.

Αυτά είναι:

  • RF Trend 55 (55 HP)

  • RF Trend 65 (62 HP)

  • RF Trend 75 (72 HP)

  • RF Trend 80.4 (75 HP)

Σχεδιασμός

Οι αρμονικές γραμμές στην πιο κομψή έκφραση σχεδιασμού αποτελεί τη σφραγίδα της Lamborghini.

Οι ελιγμοί μεταξύ των στενών γραμμών γίνεται παιχνίδι, χάρις στο ρυθμιζόμενο τιμόνι, τα πεντάλ και τα εργονομικά χειριστήρια. Όλα βρίσκονται σε κοντινή απόσταση δίνοντας στο χειριστή άνετο χώρο εργασίας. Το ύψος του πίνακα οργάνων, το τιμόνι και το κάθισμα είναι όλα προσαρμοσμένα για μια άνετη θέση οδήγησης.

Τα συμπαγή χαμηλά φτερά προσφέρουν πλήρη κάλυψη στα πίσω ελαστικά και παίζουν σημαντικό ρόλο στην πρόληψη ζημιών της καλλιέργειας. Το RF Trend σχεδιάστηκε για εργασία στο χωράφι και στο δρόμο με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Κινητήρας

To πρωτοποριακό σύστημα ψεκασμού υψηλής πίεσης (1200bar) εξασφαλίζει τη συμμόρφωση σύμφωνα με το επίπεδο εκπομπών ρύπων Tier3A για τη σειρά κινητήρων SDF 1000.

Το νέο μοντέλο RF Trend προσφέρεται με κινητήρες 3 και 4 κυλίνδρων, turbo και turbo-intercoolerΓια να εξασφαλιστεί η απόδοση, η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη στις μόλις 1400 & 1600 στροφές.

 

Μετάδοση

Η μηχανική συγχρονισμένη ρεβέρσα είναι διαθέσιμη σε όλα τα μοντέλα για την αλλαγή κατεύθυνσης με ένα μοχλό. Η δυνατότητα να μπορείς να εργαστείς με την κατάλληλη ταχύτητα στον οπωρώνα και τον αμπελώνα είναι ζωτικής σημασίας. 

Η νέα σειρά RF Trend είναι διαθέσιμη με τρεις διαφορετικούς τύπους μετάδοσης:

4 μηχανικές συγχρονισμένες, 2 περιοχές. Συνολικά 8 εμπρός + 8 Πίσω

5 μηχανικές συγχρονισμένες, 2 περιοχές. Συνολικά 10 εμπρός + 10 Πίσω

5 μηχανικές συγχρονισμένες, 3 περιοχές και υπεραργό (ελάχιστη ταχύτητα 180 m/h). Συνολικά 15 εμπρός + 15 Πίσω

Η νέα σειρά τρακτέρ RF Trend προσφέρει την απόλυτη ασφάλεια και κατά την οδήγηση στο δρόμο, αφού είναι εφοδιασμένη με σύστημα πέδησης και στους 4 τροχούς επιτυγχάνοντας τη μικρότερη δυνατή απόσταση ακινητοποίησης.

Ακόμη και όταν τα φρένα χρησιμοποιούνται επανειλημμένα, το σύστημα πέδησης εξασφαλίζει την ασφάλεια του χειριστή.

 

PTO

Όλη η σειρά RF Trend εξοπλίζεται με πίσω δυναμοδότη PTO 540 στροφών στη βασική έκδοση και PTO 540 - 540 ECO στον προαιρετικό εξοπλισμό, δίνοντας τη δυνατότητα οικονομικής και αποτελεσματικής χρήσης ακόμη και με τα πιο ενεργοβόρα παρελκόμενα μηχανήματα.

 

Υδραυλικό Σύστημα

Η πρωτοποριακή κατασκευή του οπίσθιου υδραυλικού ανύψωσης προσφέρει στο χειριστή ακριβή έλεγχο των παρελκόμενων μηχανημάτων με ελάχιστη προσπάθεια. Αυτή η εντυπωσιακή δύναμη είναι εφικτή χάρις στην ικανότητα της αντλίας του υδραυλικού συστήματος παροχής 42 l/min, που εξασφαλίζει αρκετή ροή λαδιών ακόμη και στα πιο σύνθετα παρελκόμενα, ώστε να επιτυγχάνεται απαράμιλλη απόδοση και πλήθος επιλογών. Η λειτουργία του υδραυλικού τιμονιού αποτελείται από ξεχωριστό κύκλωμα υδραυλικού που τροφοδοτείται από μια αντλία παροχής 18 l/min.

Το μηχανικό σύστημα ανύψωσης προσφέρεται σε 2 εκδόσεις, ανυψωτικής ικανότητας 2700kg στη βασική έκδοση και 3050kg στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Οι αναμονές του οπίσθιου υδραυλικού συστήματος είναι 4 στη βασική έκδοση και 6 στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Η ενεργοποίηση του άξονα και των διαφορικών και το κλείδωμα του εμπρόσθιου διαφορικού είναι μηχανικά ελεγχόμενα, εξασφαλίζοντας πως όλη η δύναμη που παράγεται από τον κινητήρα κατανέμεται αποτελεσματικά στους τροχούς.

 

Ιστορία ενός Θρύλου!

Ο Φ. Λαμποργκίνι ήταν ένας πολύ διορατικός και τολμηρός μηχανολόγος που άφησε εποχή στην γονατισμένη μεταπολεμική Ιταλία. Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές του, περνώντας και από το νησί της Ρόδου, επέστρεψε στην χώρα του για να ξεκινήσει ένα όνειρο του. Το 1948 κατασκεύασε το πρώτο τρακτέρ Lamborghini στο Βορά της Ιταλίας και το 1949 παράχθηκαν τα τύπου ''Καριόκα'' τρακτέρ με ανταλλακτικά από στρατιωτικά οχήματα και πετρελαιοκινητήρες ''ΜΟRRIS'' .

Η επιτυχία ήταν μεγάλη και γρήγορα άρχισε να κερδίζει εντυπώσεις και χρήματα. Επενδύοντας τα κέρδη στην εταιρία του, μέσα σε λίγο χρόνο δημιούργησε εγκαταστάσεις και φήμη για αξιόπιστα και δυνατά τρακτέρ που θα άλλαζαν τα δεδομένα στα γεωργικά μηχανήματα για πάντα. Ακολούθησαν πολλά επιτυχημένα μοντέλα σε μαζική παραγωγή, ώσπου την δεκαετία του 60 η Lamborghini διέθετε πλέον 14 μοντέλα στην γκάμα της. Ο Φ.Λαμποργκίνι, παρά την επιτυχία του δεν αρκέστηκε σε αυτήν. Σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί τον Ε. Φερράρι δημιούργησε τα ομώνυμα πολυτελή αυτοκίνητα, καθώς προχώρησε και στην κατασκευή και άλλων μηχανημάτων. Όντας Ταύρος στο ζώδιο, το χρησιμοποίησε για έμβλημα της μάρκας.

Από το 1977, τα τρακτέρ Lamborghini εισάγονται στην Ελλάδα από την εταιρία, ''Η ΔΗΜΗΤΡΑ'' Α.Ε. μέχρι και σήμερα, καθώς κρατάνε ένα σημαντικό κομμάτι της ελληνικής αγοράς. Τα σημερινά τρακτέρ Lamborghini, διαθέτουν μια πλούσια γκάμα αμπελουργικών, δενδροκομικών μοντέλων καθώς και μηχανήματα για ανοιχτές και μεγάλες καλλιέργειες, από 35 μέχρι και 280 ίππους.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα - www.lamborghini-tractors.com/

 

 

Leave a Comment