Κατηγορίες

Ιστορία/Φωτογραφικό Αρχείο

''Τα αυτοκίνητα μου θα είναι πιο ακριβά, πιο όμορφα και πιο γρήγορα από αυτά που κατασκευάζονται στο Μαρανέλο.''

Αυτά ήταν τα λόγια του Φερούτσο Λαμποργκίνι όταν ο Ένζο Φερράρι αδιαφόρησε στο πρόβλημα που αντιμετώπιζε, ο Φερούτσο, με τον συμπλέκτη της Φερράρι που οδηγούσε. Ο Έ.Φερράρι απαξιωτικά του είπε πως μπορεί να ξέρει από τρακτέρ αλλά όχι από αυτοκίνητα. Έτσι, πεισμωμένος, μόνος του  επισκεύασε τον συμπλέκτη του αυτοκινήτου του.


Ο Φ. Λαμποργκίνι ήταν ένας πολύ διορατικός και τολμηρός μηχανολόγος που άφησε εποχή στην γονατισμένη μεταπολεμική  Ιταλία. Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές του, περνώντας και από το νησί της Ρόδου, επέστρεψε στην χώρα του για να ξεκινήσει ένα όνειρο του. Το 1948 κατασκεύασε το πρώτο τρακτέρ Λαμποργκίνι στο Βορά της Ιταλίας και το 1949 παράχθηκαν τα τύπου ''Καριόκα'' τρακτέρ με ανταλλακτικά από στρατιωτικά οχήματα και πετρελαιοκινητήρες ''ΜΟRRIS'' .

 

 

Η επιτυχία ήταν μεγάλη και γρήγορα άρχισε να κερδίζει εντυπώσεις και χρήματα. Επενδύοντας τα κέρδη στην εταιρία του, μέσα σε λίγο χρόνο δημιούργησε εγκαταστάσεις και φήμη για αξιόπιστα και δυνατά τρακτέρ που θα αλλάζαν τα δεδομένα στα γεωργικά μηχανήματα για πάντα. Ακολούθησαν πολλά επιτυχημένα μοντέλα σε μαζική παραγωγή, ώσπου την δεκαετία του 60 η Λαμποργκίνι διέθετε πλέον 14 μοντέλα στην γκάμα της και από μια επαρχιακή δουλειά, εξελίχθηκε σε μια δυναμική  επιχείρηση που σημάδευε την παγκόσμια αγορά. Ο Φ.Λαμποργκίνι, παρά την επιτυχία του δεν αρκέστηκε σε αυτήν.

 

 

Σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί τον Ε. Φερράρι δημιούργησε τα ομώνυμα πολυτελή αυτοκίνητα, καθώς προχώρησε και στην κατασκευή και άλλων μηχανημάτων. Όντας Ταύρος στο ζώδιο, το χρησιμοποίησε για έμβλημα της μάρκας. Από το 1977, τα τρακτέρ Λαμποργκίνι εισάγονται στην Ελλάδα από την ''Η ΔΗΜΗΤΡΑ'' Α.Ε. μέχρι και σήμερα.

 

 

 

 

  

  Η δύναμη του Ταύρου!

 

 

Δεν υπάρχουν προϊόντα σε αυτή την κατηγορία.