Το τεχνικό τμήμα της εταιρίας αποτελείται από ανθρώπους έμπειρους και εκπαιδευμένους για να καταλαβαίνουν το πρόβλημα σας και να δίνουν άμεση λύση.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Το τεχνικό τμήμα της εταιρίας μας αποτελείται από ανθρώπους έμπειρους και καταρτισμένους για να μπορούν να δώσουν άμεση λύση στο πρόβλημά σας.
Έχοντας ως γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας προσφέρουμε άμεση τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη και όπου αυτή δεν είναι αρκετή, παρέχεται αυτοψία από το κινητό συνεργείο μας ή η σύνδεση του πελάτη με εξουσιοδοτημένο συνεργείο από το δίκτυο συνεργατών μας με στόχο την άμεση επισκευή.
Ταυτόχρονα, με τη δυνατότητα άμεσης αποστολής των ανταλλακτικών εντός 24ώρου, ο στόχος μας είναι να επιστρέψετε στη δουλειά σας το συντομότερο δυνατόν.
Επιπλέον, φροντίζουμε για τη συνεχή εκπαίδευση τόσο των τεχνικών μας όσο και των εξουσιοδοτημένων συνεργατών μας ώστε να βελτιώνεται συνεχώς η τεχνογνωσία τους με βάση την εξέλιξη των προϊόντων μας.
Η εταιρία προσέφερε δωρεάν έλεγχο σε κατόχους τρακτέρ Lamborghini, Hurlimann και Zetor, καθώς αφιέρωσε χρόνο για την επίλυση προβλημάτων και αποριών τεχνικής φύσεως.
Βασικός σκοπός της τεχνικής περιοδείας είναι η Υποστήριξη στις ανάγκες των πελατών μας και η σύσφιξη των σχέσεων.
Κατά την Ημέρα Τεχνικής Υποστήριξης – προσφέρουμε δωρεάν σε κάθε πελάτη / κάτοχο μηχανημάτων της εταιρίας τα εξής:
- Τεχνικό έλεγχο σε κάθε πελάτη, νέο ή παλιό
- Συμβουλές για καλύτερη συντήρηση
- Διάγνωση βλαβών
- Επιτόπια επισκευή μικροπροβλημάτων
- Πληροφορίες βελτιστοποίησης στην χρήση των μηχανημάτων
Το πρόγραμμα της περιοδείας – Ημέρα Τεχνικής Υποστήριξης – θα συνεχιστεί μέσα στο 2023 με διαδοχικές στάσεις σε περιοχές ενδιαφέροντος σε όλο το δίκτυο που διαθέτει η εταιρία, δηλαδή σε πάνω από 68 σημεία στην χώρα.
Με τον τρόπο αυτό η εταιρία στέκεται κοντά στον αγρότη προσφέροντας συνέπεια και υποστήριξη μετά την πώληση.
Για επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα:
Αθήνα: 2105155777
Θεσσαλονίκη: 2310515321
Email: aftersales@demeter.gr
— ‘’Η ΔΗΜΗΤΡΑ’’ Α.Ε.
Κάθε περίπτωση που απαιτεί την τεχνική μας εξυπηρέτηση κλείνει μόνο όταν μένει ο πελάτης 100% ευχαριστημένος.
Οι Τεχνικές περιοδείες της εταιρείας αποτελούν μια σταθερή πολιτική δεκαετιών, για να μένουν οι πελάτες μας ικανοποιημένοι και σίγουροι για την σωστή επιλογή τους.
Η τεχνική ενημέρωση των αντιπροσώπων και συμβεβλημένων συνεργείων αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της δυνατότητας να εξυπηρετούμε σωστά και γρήγορα.
Επικοινωνήστε απευθείας το τεχνικό αίτημα σας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στην διέυθυνση - aftersales@demeter.gr